Zdjęcie

Zdjęcie

Co ja tu robię?

Robienie zdjęć do szuflady ma swoje dobre i gorsze strony.
Nadmierne afiszowanie się nimi, a tym bardziej zmuszanie innych do ich oglądania to także zły pomysł.
Cóż więc pozostaje?
Zaprosić Cię miły Gościu - jeśli masz ochotę abyś zobaczył cóż tak zafascynowało zwykłego fotoamatora,
że postanowił zachować "tę" chwilę na dłużej w pamięci...

Nie aspiruję do nagrody World Press Photo, nie pieję z zachwytu nad każdym zdjęciem, ale...
Jeśli nie masz co zrobić z wolnym czasem...
Jeśli lubisz przyrodę, a krytykanctwo Ci obce...
Jeśli nie trzymasz się ortodoksyjnie kanonów fotograficznych... popatrz.
Fotografuję sobie a muzom.

piątek, 30 marca 2012

Wróbel

Wiem, wiem! Już masz dość oglądania tylko i wyłącznie ptaków. Ja to rozumiem i wcale się 
tym... nie przejmuję. Niestety będzie ich jeszcze kilka. Mało tego - znów będą się powtarzać. Za chwilę umieszczę "całą serię" moich ulubionych ptaszków. Nie znaczy to wcale, że inne są mi mniej miłe. Ot po prostu sikorki lubię najbardziej i tyle.
Później odrobinę zmienimy klimat - jakieś kwiatuszki, robaczki być może, ale kiedyś powrócimy do ptaszków. Będą to dla odmiany ptaki zwane przeze mnie umownie ptakami wodnymi.
No to się nawet rozpisałem o tym naszym poczciwym wróbelku (Elemelku). Cieszę się, że znów się pokazały w większej ilości - choć wspólnie z mazurkami, ale jednak są!
A już było z nimi tak krucho...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz